Virtuális asszisztensi feladatok ellátása
a Szigetközben tevékenykedő
civil szervezetek (alapítványok, egyesületek)
és informális csoportok részére.  

Tudj meg többet a HR szolgáltatásaimról:

HR asszisztensi szolgáltatás

Állásajánlatok elkészítése, hirdetések kezelése, toborzás támogatás, állásinterjúk megszervezése, munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentáció elkészítése (munkaszerződés, tájékoztató, munkaköri leírás, munkaviszony megszűnésével kapcsolatos papírok stb.), jelenléti ívek, utazási költségtérítés kezelése, cafetéria, személyi anyagok kezelése, iktatása, archiválása, bérszámfejtéshez szükséges iratok előkészítése.

Egyéb HR asszisztensi szolgáltatások

Amennyiben a felsorolásban nem található meg a szükséges HR asszisztensi szolgáltatás, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és megnézzük, mit tehetek az ügy érdekében!

Árlista

Az árak a 27 %-os Áfát NEM TARTALMAZZÁK!
Érvényes: 2022. október 01-től

Általános irodai adminisztráció 1.

1 - 10 óra között

4.000,- Ft/óra

Általános irodai adminisztráció 2.

11 - 20 óra között

3.250,- Ft/óra

Általános irodai adminisztráció 3.

21 óra fölött

3.000,- Ft/óra